Ознайомившись із цим модулем, я дізнався, які саме державні освітні стандарти відповідають обраній мною темі для дослідження. Дуже важливою і корисною була можливість попрактикуватися в формулюванні основних
запитань. Після дослідження існуючих стратегій з
формуючого оцінювання я зміг скласти перший варіант плану оцінювання учнів для своєї
теми, а потім створити засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні
потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання
ними проектів. Дуже корисно було дізнатися, як в умовах
особистісно-орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів, яке буде
відбуватися постійно впродовж виконання учнями проектів.среда, 8 февраля 2017 г.
Рефлексія. Модуль 4
Ознайомившись із цим модулем, я дізнався, які саме державні освітні стандарти відповідають обраній мною темі для дослідження. Дуже важливою і корисною була можливість попрактикуватися в формулюванні основних
запитань. Після дослідження існуючих стратегій з
формуючого оцінювання я зміг скласти перший варіант плану оцінювання учнів для своєї
теми, а потім створити засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні
потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання
ними проектів. Дуже корисно було дізнатися, як в умовах
особистісно-орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів, яке буде
відбуватися постійно впродовж виконання учнями проектів.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий